utorok 1. júla 2014

3zNR: Spoznajte nás

Lucka o Katke
Dievča, ktoré má neustále čo povedať. Asi takto by sa dala jednou vetou charakterizovať Katka. Ale nemyslite si, že vedie prázdne reči. Jej myšlienky majú hlavu aj pätu a je jedna z mála ľudí, s ktorými sa dá viesť zmysluplný dialóg. Keď som sa s ňou prvýkrát stretla, nepovedala by som, že máme až toľko spoločného a že sa z nás raz stanú kamarátky. Katka je energické, sebavedomo vystupujúce dievča s nonstop dobrou náladou, kým ja som pravý opak. Je otvorená novým veciam a názorom, miluje kvalitnú literatúru, filmy a seriály s primeranou dávkou romantiky, CandyCrush a Maroša Kočišíka (túto lásku zdieľame spoločne). Verím, že jej príspevky budete čítať s veľkým potešením a že vám, tak ako aj mne, prirastie k srdcu. 
   
Katka o Lujze
Lujza je z nás troch vždy tá najlepšie oblečená. Vždy ma rozosmeje, keď si na akomkoľvek mieste vytiahne lak na nechty a starostlivo sa „vylepší“. Aj napriek tomu, že sme sa vídavali v škole každý deň, stále ma vie očariť svojím vycibreným obliekaním.
Čo sa týka jej vnútorného ja, Lula určite patrí k ľuďom, ktorá sa vedie zasmiať aj na vlastnej smole. Keď sa učí, no nevidno to, keď za niečo bojuje a nevychádza to podľa plánov... Robí si zo seba srandu, nahlas si dohovára, no v ceste pokračuje ďalej. Hádam sa jej guráž nikdy neminie. Naša milá, zlatá Lujza.

Lujza o Lucke
Veľmi dlho som premýšľala, čo napísať, aby to Lucku vystihovalo. Hneď na začiatok musím povedať, že kamarátstvo s ňou mi dalo aj stále dáva veľmi veľa. Jej zaujímavé názory ma prinútili sa občas zamyslieť. Nechcem preháňať, no patri k tým najinteligentnejším ľudom, ktorých poznám. Takže, nielen že je pekná, ale aj múdra! (Myslím, tak prirodzene, nie že sa nabiflí a potom robí frajerku, že čo ona všetko vie.) Okrem toho je aj skromná, takže keď bude toto čítať predpokladám, že bude krútiť hlavou a hovoriť si, čo za bludy som to popísala.
Jej introvertná povaha z nej robí vášnivú čitateľku, takže ak chcete poradiť nejakú super knihu, viete na koho sa obrátiť. 
Aby som to zhrnula, pre mňa je Lucia veľmi zaujímavý a  inšpiratívny človek. 
                                                                                                           



4 komentáre:

  1. Tak totot je jeden z najmilších článkov :) ste zlaté :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Golianko do toho! :D haha, clanok je vtipny a originalny, velmi ste ma pobavili a milo prekvapili baby :)
    Super, uz sa tesim na dalsie clanky :)

    XOXO
    www.myfashion-and-me.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný úvod.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto je super nápad na clanok :) velmi pekne tesim sa na dalsi post ;)
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť